Werkwijze
Er is geen badkamer te groot of te klein voor
ons om uw droom waar te maken.
stap 1: Eerste contact
Via de mail kunt u contact met ons opnemen en al uw gegevens doorgeven.
stap 2: telefonisch contact
Na uw aanvraag maken wij eerst een telefonische indicatie/advies afspraak. Doel van deze afspraak is het maken van een scan van uwwensen, advies van de optimale indeling en uiteindelijk een indicatieprijs voor de complete verbouwing met sanitair en tegels.
Indien de indicatieprijs binnen jouw budget valt en u een goed gevoel hebt over ons qua aanpak en ervaring, plannen wij in de volgende stap de steeds nog vrijblijvende inmeet advies afspraak in.
stap 3: afspraak op locatie
Doel van de afspraak op locatie is om eerst de ruimte in te meten en alles te bekijken. Wij kijken of er misschien mogelijke obstakels zijn waarom de badkamer toch anders gebouwd zal moeten worden.
Vervolgens gaan wij vanuit het eerste telefonische advies de inzichten en adviezen uitdiepen. Wij maken eerst een schets met de optimale indeling. Deze bespreken wij en passen deze waar mogelijk aan.
stap 4: Design en offerte
In deze stap werken wij meestal binnen enkele dagen het foto realistische 3D ontwerp, het tegelplan en de complete offerte uit. Indien er aanpassingen nodig zijn, dan stuurt u ons de opmerkingen of belt u met ons.
stap 5: Planning
Nadat u akkoord op de offerte hebt gegeven, ontvangt ueen bevestiging dat deze bij ons goed is aangekomen. Vervolgens ontvangt u van ons een globale planning met start- en einddatum.
stap 6: start project
Op de afgesproken dag starten wij direct met het slopen van de badkamer: Het is handig om voor het huis een parkeerplek vrij te houden voor de container en een plek voor onze bus. Verder moet u zelf de ruimte een dag eerder ontruimen van alle badkamerspullen zoals shampoos, handdoeken en alles wat in de kasten ligt. De rest slopen wij dan en dit gaat direct de container in. Als u sommige dingen, zoals kranen die nog niet oud zijn, voor iemand anders wilt bewaren, laat het dan op de eerste dag aan ons weten, anders belandt alles in de container.
stap 7: oplevering
Uw badkamer wordt volgens afspraak opgeleverd. Hierbij wordt alles volgens een eindrapport nagelopen, water en temperatuur van de kranen getest, de afvoer van de drain en toilet en overige punten. Als klant gaat u zelf de badkamer in gebruik nemen en indien er toch nog iets zal zijn wat je opvalt, benader je ons hierover.
stap 8: garantie en service
In badkamers zijn natuurlijk veel producten die constant veelvuldig gebruikt worden en soms ook stuk gaan of onderhoud nodig hebben. Indien er iets is wat u opvalt, binnen de garantieperiode of daarna, vragen wij altijd om dit direct via de mail met bijgevoegde foto’s te melden.
Sommige meldingen kunnen wij telefonisch oplossen. Bij andere is een afspraak nodig op locatie.